неділя, 26 лютого 2012 р.

Лелека


І знову неподалік Старого Самбора у тій же місцині зустрівся я з лелекою
(перед цим я розповідав про свою зустріч з карпатським чорним лелекою).

На відміну від чорного лелеки ця птаха більше тягнеться до людей і поруч з ними будує своє гніздо.

Та не дивлячись на це, певну дистанцію тримає завжди.

Знимкувати лелеку звичайного відносно легко і багато хто це робив до мене.

Але те, що побачив я того ранку – було дещо унікальним!

Лелека займався ранковими водними процедурами у гірській водиці!

На жаль початок того дійства я не встиг зазнимкувати (поки дістав камеру, налаштував)…

Але цю процедуру я бачив і можу про неї розповісти!

Отже, лелека якимось неймовірним “поступально-черпальним” рухом занурювався у воду…

Спочатку під воду йшла голова, потім шия, потім крильми підхоплював ту воду і випростувався на своїх ногах, та так, що бризки води розсипались на декілька метрів довкола птахи!

Далі вийшов на беріг, розпростер свої крила і плавно помахуючи ними сушив своє пір’я.

Злітаємо... Пір’я мокре… Важко…

А потім зробив у небі коло, пролетів біля мене, ніби говорячи: “До зустрічі!” Та й полетів десь у своїх пташиних справах!

Всі світлини зроблені мною з допомогою камери Canon.
Травень 2011 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар